2.9.13

讀WSET (WINE AND SPIRIT EDUCATION TRUST)

(原文於2011年11月5日發表於某網上討論區)

在一次我主持的PINOT NOIR試酒會後,有酒友問一些有關讀WSET (WINE AND SPIRIT EDUCATOIN TRUST) 課程的睇法。以下是我在網上的回覆。原文於201096日在某網上討論區發表。

WSET
係會提供一定嘅資訊比你,但係這些東西在好多地方都有,只不過WSET會集齊咁一次過展出比你,仲要係全世界嘅資訊,係好方便的。


WSET
一樣有佢唔好嘅地方 :
 
.        佢地係唔會提供市場上一特定資訊,佢唔會介紹酒莊資料等訊息,亦唔會介紹及推介任何酒莊酒款,所以上次有講話佢上堂時老師講邊D 副牌酒
好飲,正常係唔會咁做,咁亦係唔容許的。

.        佢地教的TASTING係跟一套佢地訂的系統,所有人都一定要跟足,ROBERT PARKER去考WSET一定肥,咁有好有唔好。你習慣的話係會幫到你建立你試酒嘅資料庫,亦會令你寫TASTING NOTE 時唔會寫漏,唔好處係佢個系統生硬,寫得多TASTING NOTE你會覺得好悶,因為你會發覺你所有品酒筆記都係同一個模式,似填充題多過作文。
.        WSET係一個什麼酒都教的系統,不論你鍾唔鍾意烈酒或加烈酒,你都要學要識要考試,有人唔鍾意會好辛苦,因為級數越高越多嘢記,要你記一你唔鍾意又唔係因為工作要求嘅嘢係好辛苦的。

WSET
的級數每一層都集中在不同的範疇嘢度,LEVEL 1係興趣班你絕對唔須要,外國是沒有人去上LEVEL 1 的,佢地問人借書睇之後只係去考試的。

LEVEL 2
主要教一些葡萄品種 (GRAPE VARIETIES) ,及一些產酒國家的基本資料,主要令你知到呢個世界有什麼酒及令你睇得明酒標。

LEVEL 3
先至開始教你一些較深入資料,同埋開始做一比較嚴謹TASTING,但係我諗你要記多約莫3倍咁多資料


LEVEL 4
係開始專業課程,呢度好似係將酒當做化學藥水咁研究,對一個酒鬼嚟講真係太詳細,而且嚴格嚟講係一個自修課程,只有課程,自己睇書。要記東西起碼多三四倍。
所以想玩之前一定要知自己想點先。當然,讀書可以目標為本,LEVEL 3 以下要及格 絕對唔難,但如果諗住拿張證書嚟玩就無謂嘥錢。
最後係要搵一間好學校,那些教你”TANNIN會令你出口水嘅學校就唔好去,仲有即使落堂都要多D交流,呢樣嘢呢度至少有幾佰個師兄會幫你,但係 每次都要有系統咁試,同埋要聽多些別人的TN及嘗試理解點解人地會有咁嘅TN,所以禽日我問得最多嘅問題係問你覺得枝酒點,所以禽日學最多嘢果個係我。禽日 我講D嘢全部都係自己睇書之後再驗證出來的,所以都係果句….自學係最緊要。

沒有留言:

張貼留言