2.9.13

歷史幾「酒」都有.....一些酒文化的二三事

(原文於2011年11月6日發表於某網上討論區)

剛看完了HUGH JOHNSON 的THE STORY OF WINE,讀書報告在這裡亦在這裡分享一些有關酒的趣事......

酒的史事

1. 埃及時期的人已經知道酒要陳年!在圖坦卡門墓入面的三個酒程顯示了不同年份或陳年時間。

2. 歐洲人飮酒的文化其中一個原因係因為酒比水更乾淨。

3. 以前飲葡萄酒係要加水、或其他物品例如蜜糖、松香。

4. 其實可籣經冇話過唔準飲酒。

5. 開瓶器果條螺絲係由清理未發射或射唔出的槍管來的。

6. 用橡木做酒桶的諗法來自以前的橡木船。

7. 而家大家都享受團購買平酒。但其實早在1692年英國的貴族已經做團購買酒慳運費了。

8. 1907年葡萄酒先至有一個較正式的定義:Exclusively from the alcoholic fermentation of fresh grape or fresh grape juice。

法國篇

1. 法國大革命前夕發生了火燒巴黎巿郊海關關卡事件,原因係酒商抗議私酒。


2. 第一隻有文獻記載以酒莊命名的酒是Haut Brion。


3. Romanee Conti曾經出過氣泡酒。

4. VCCPomerol最老舊的酒莊。

香檳篇

1. 大家都知Dom Perignon畢生致力改善葡萄酒品質,但佢的其中一個目的係「令葡萄酒冇泡」。

2. 第一個手動香檳除渣的Pupitre係用放在VCP廚房的餐枱做的。

3. 1828年有80%香檳入樽後爆炸。工作人員入香檳酒窖要帶頭盔及面罩。

德國篇

1. 第一隻Spatlese德國酒於1775年在Schloss Johannisberg出現,原因係果年的採摘葡萄準許證遲了發出。

西葡篇
 
1. 陳放雪利酒的系統Solera係由於D酒賣唔哂而來。
 

美國篇

1. 美國西岸的酒舊時是來自墨西哥,而不是東岸。但東西岸的鬥爭不斷。東岸的人會把差的歐洲酒命名為加洲酒,西岸的人會把差的加洲酒命名為歐洲酒。

2. 美國酒做到咁厚重的其中一個原因係Prohibition,因為D人自己做酒。

沒有留言:

張貼留言