1.9.13

加拿大 KELOWNA 酒莊遊小報告

(此文於2010年7月3日於某討論區發表)

加拿大 KELOWNA加拿大除了大家熟識的冰酒外仲有好多酒的。今次我去了加拿大KELOWNA酒莊參觀報告如下:

加拿大有兩個主要釀酒區 : OKANAGAN VALLEYNIAGARA PENINSULA,KELOWNA 位於OKANAGAN 中部其實早於1859年巳開始造酒而整個OKANAGAN位處山谷之內





氣候 CLIMATE
KELOWNA氣候為大陸性候受到山圍繞只有OKANAGAN LAKE提供一點緩和效果,夏天又熱又乾據我與當地人相談所得,每年都會有森林大火,咁咪有D似澳洲?

泥土 SOILS一般都是黏土及沙土




除了葡萄外,整個OKANAGAN都生產大量生果:櫻桃、士多啤梨、蘋果等。土地比較肥沃,我諗所以大部份葡萄園都有WEED。






由於位處山谷,酒莊都善用山勢種葡萄,大部份葡萄園都是向西或者東的。




由於天氣又乾又熱又响山,酒莊要安裝花洒供水,用固定裝置的洒水系統。




葡萄種植 VITICULTURE年青的葡萄蕂用膠筒扶植。

葡萄種類繁多但以白為主 : CHARDONNAY、RIESLING、 SAUVIGNON BLANC、 PINTO GRIS、 GEWRUZTRAMINER都有紅嘅有CABERNET SAUVIGNON、 MERLOT、 PINOT NOIR、 SYRAH等。

除此之外佢地有種一種叫FOCH嘅雜種紅葡萄及一種CROSSING白葡萄叫EHRENFELSER (RIESLINGSYLVANER CROSS )。


PRUNING and TRAINING酒莊用不同的 PRUNING TRAINING系統例如: CORDON DU ROYAT。


呢個係SPUR PRUNED + VSP。


我在葡萄園時,葡萄蕂正在出果




  造酒法 VINIFICATION不銹鋼發酵槽 (不過我唔到埋去影)。



熟成 MATURATION白酒用不銹鋼,紅酒用225BARRIQUE,我同MISSION HILL WINERY嘅人傾過佢話佢地歐洲及美洲木都用但我現場見到大部份係美國桶加膠塞。



沒有留言:

張貼留言