1.9.13

台灣 KA VA LAN 報告


(原文於2011年4月3日於網上討論區發表)

去了幾天台灣,順道參觀了Ka Va Lan 威士忌廠。

大家都可能知道,甚至去過呢間位於宜蘭縣的酒廠。酒廠在此的時間其實不是很長,好像十年也不夠,但所佔的地方也不少。可以參觀的部份主要由三座建築物組成。

第一座係叫做酒堡的物體。其實係辦公室大樓,同埋接待處。



呢一座係賣酒的地方,除了有齊各款老威之外,仲有百朗咖啡賣(因為係同一集團)。



最後呢座就梗係酒廠啦!





  
入酒廠之前,先睇吓佢地存放麥芽的地方,都好多個缸喎!


好多都知老威的其中一種原材料係麥芽,但單一麥芽威士忌(Single Malt) 之所以有多重唔同嘅性格及口味,用來焙火的材料也有影響,佢地學蘇格籣一樣用煤泥(Peat),但係睇落好似比較實。



用煤泥焙完之後的麥芽會磨碎成粉,再加水變成糖水作發酵。


成個發芽(Malting)的過程在這裡進行。




發酵在不銹鋼缸,發酵到唔同程度係唔同的,所做出來的味道也不同。



做老威可以用壺蒸(Pot Still) 塔蒸(Continuous Still),當然唔同蒸餾裝置結果又梗係唔同。呢個係Patent Still,塔蒸的一種 (Continuous Still)。



呢個係壺蒸(Pot Still),做威士忌大部份都係孖蒸(Double Still),但係唔知佢這款蒸幾多次。



Ka Va Lan 話唔同嘅蒸餾爐頸(Still Neck)會有不同效果



蒸餾完之後酒流入酒庫(Spirit Safe),在蘇格蘭的酒入酒庫之後要上鎖的,但呢度有耳仔上鎖但又唔鎖。



 之後就梗係入桶啦!



酒桶通常都燒過,所以個桶內部全部係黑炭。



報告完畢。希望大家對威士忌增加一點興趣。 


沒有留言:

張貼留言