1.9.13

【GRAND CRU】係咩黎架? 佢同【PREMIER CRU】有無關係架?

這是一之酒聚後一位網友問的問題。原文於2011年4 月17日在某網上討論區發表.....

GRAND CRU 字面解"特級莊園"PREMIER CRU 字面解"一級莊園",兩個意思唔同,但又有關係,都是一些級數的設定。


簡單D講,法國在餐酒分級的系統裡不同地方有不同主體,波爾多以酒莊作主體,而布根地就以葡萄園作主體。
你果枝係布根地酒,所以要以布根地系統去講。布根地的葡萄園大致分為 "普通""一級(PREMIER CRU / 1ER CRU)",及"特級 (GRAND CRU)"。全個布根地布有33個葡萄園被界定為GRAND CRU

根據布根地法定產區的要求,GRAND CRU 的酒可以用葡萄園的名字作為酒標名稱。所以你所指的酒 1991 J. J. Confuron Clos Vougeot, GC 就是解作 J. J. Confuron 酒莊於1991年在 Clos Vougeot, grand cru 葡萄園收成的葡萄做的酒。

至於一級(PREMIER CRU / 1ER CRU)葡萄園,酒標要求標示埋葡萄園所屬的村莊名稱,所以另一枝 2002 Sylvie Esmonin Gevrey Chambertin "Clos Saint Jacques" 1er Cru label 咁長。即係....Sylvie Esmonin 酒莊於2002年在 Gevrey Chambertin 村裡面的名叫Clos Saint Jacques 一級葡萄園收成的葡萄做的酒。係咪似地址多過似酒名呢?? 波爾多又唔係咁分。因為波爾多以chateau為主體。grand cru premier cru 係酒莊級數的分別,用於右岸st. emilion法定產區。值得留意的是叫得premier 的酒係高級過冇premiergrand cru。而布根地就grand cru 在法例上高級一點。

沒有留言:

張貼留言