1.9.13

酒塞斷裂

這是一之酒聚後一位網友問的問題。原文於20119 20日在某網上討論區發表....



請問一下如果萬一用螺絲扭碎咗半個木塞
,又攪到個木塞碎晒,有何方法可抽出剩餘既木塞但又唔會將啲碎木跌落酒入面?




呢個問題答就好易,但做就要好小心。


首先,如果個塞已經碎到散哂而個塞底已經碎埋,咁d碎已經跌哂落個樽度,咁就救唔返。
如果個塞碎左頂個段(小過一半),而個塞的下半身仲好的話,咁可以先清理上半個碎左的塞的碎片,之後再將枝螺絲轉深d,之後好似平時咁開。

如果個塞斷左或碎左超過一半(通常情況),咁首先要清理左碎片,之後枝酒應該係比一個好薄的酒塞封住。呢個時候枝螺絲千祈唔好打直轉,要打斜轉入個塞度。 可以的話轉穿個塞都得,但係用陰力轉,否則個塞個直落。轉好之後企直枝酒。呢個時候個螺絲應該係斜的。跟著用力將螺絲垂直向上抽,而唔係跟枝螺絲個方向 抽,咁就會將個斷塞抽到出來。
最後果句,試多幾次就得!

沒有留言:

張貼留言