2.9.13

酒鬼的讀書報告 (2) - HOW TO TASTE

(原文於2011年6月24日於某網上討論區發表)

在臺灣買了此書作
BEDTIME READING之用,剛剛看完了。




書名: HOW TO TASTE, A GUIDE TO ENJOYING WINE

編者: JANCIS ROBINSON

版本: 2008年

書籍簡介:

全書208頁,扣除 TABLE OF CONTENTS 及 INDEX,由第 6 頁 FORETASTE 開始到 204 頁,之後的是 INDEX 及 ACKNOWLEDGEMENT。

FORETASTE 其實即是 INTRODUCTION。大約講有什麼因素影響酒味同埋呢本書點用。此書有6個章節,如下:

1. LEARNING TO TASTE
2. PRACTICAL MATTERS
3. THE RAW MATERIAL : WHITE GRAPES
4. THE RAW MATERIAL : RED GRAPES
5. STRONG AND SPARKLING WINES
6. WINE, FOOD AND FUN

剩睇呢個HEADING已經知入面講咩,正。

第10頁開始笫一章,本書編排是理論及實習交接著的。譬如佢會先講一些理論,之後就有一兩頁"實習”,即是叫你買那類型的酒來試,如是者成本書都係咁。


 讀後感:


此書開宗明義就話比你知任何正常人都可以試到酒。裡面的實習亦都有用,係一個循序漸進的模式,我最欣賞佢有時些實習係用一些比較顯淺的東西,例如試酸度時佢會叫你試檸檬汁、乳酪或蘋果汁,而唔係試酒。


跟足佢本書去試其實都幾好,但係都好貴。因為其後的實習有時叫你買枝越貴越好的波爾多,或者一枝陳年的 HERMITAGE 等等,冇返咁上下閒錢都唔掂。

本書內部不算十分豐富,所涉及的層面廣但不太深入,明顯係一本比初學者看的書。此書亦十分易讀易明,除了一些特別字(例如葡萄名稱)之外。但係此書 165 頁卻把 COLORINO 印成COLONNO,校對的人可能睇唔掂 JR手字。

最後亦同意書中一些觀 點,睇呢本書的人都係想試酒試得好些,從而更加懂得欣賞葡萄酒。但唔睇呢本書都一樣可以愉快地飲用葡萄酒。畢竟呢樣係一樣好個人的事。味道就更加主觀了, 同一杯酒大家都可以佢唔同的方面,大家對味道的感覺都可以唔同。所以有時自己的感覺比問別人枝酒有咩味更加重要。正如呢本書入面我同JR對有某些酒的味道睇 法不一致 (JR佢自己都知佢這些睇法係與人不同)。所以有時唔明點解些人點解會”聽人地話好飲就自己話好飲”。

總的而言,這是一本初學者值得一看的書。(睇完中左毒唔好丙我)


沒有留言:

張貼留言