14.7.15

酒、味、疑雲 (二十二)

二 十 二 · 追 蹤

當 Joe 跟 Stephen 看信的同時,在巴黎的 Gare du Lyon 車站,一列 TGV 列車正離站開出。

看著車窗外的風景不斷向後退,Jeff 腦海內不斷回憶著與方家眾人的對話。

「我父親是一個很成功的酒類收藏家,也是一位出色的投資者。他是可以很早洞察到那一類酒的市場需求,之後便大手買入,待大幅升值之後便賣出,然後再買入一些他認為會升值的酒類。」漆哥當時說。

「那你跟 Johnny 及小詩妹相處如何?」

「我跟他們冇乜兩句的。小詩妹同我關係不錯,雖然我們不常見面。至於 Johnny 條友,大唯利是圖了。佢連賣酒比我間餐廳也要賺上一筆。佢明知間餐廳其實係家族生意,咁都要濕下腳。」

想到這裡,Jeff 又不期然想起與 Johnny 的單獨對話。

「超!梗係啦!你都要比我執返 D 㗎。我呢 D 做買賣嘅,賺錢係天經地義㗎嘛!」

「那你的葡萄酒買賣生意如何?聽說好似麻麻地,是嗎?」

「唉!好難搵貨返嚟賣呀!好多 Broker 同 Negociant 都唔比貨我。佢地話寧願比貨 D 識酒嘅人喎!即係點呀!當我冇料到呀!」

「咁你又真係麻麻地嘅!你唔搵漆哥幫手?」

「妖!費事搵佢。」

「漆哥又造酒,你的家族又有餐廳做餐飲零售,你又是酒商,點解唔合作呢?」

「我老豆都咁講,但我唔信自己唔得。」

「咁小詩妹呢?」

「佢就比較黐我,細細個時已經成日叫我抱抱。不過佢同戴甘一齊之後就兩頭忙,小見咗。亦冇時間幫我。」

「咁你唔自己學好 D?學酒一 D 都唔難,試多 D、睇多 D 就得,又唔係 Rocket Science。」

「我咁飲得都要學?我而家已經晚晚開酒飲㗎啦!」

這一段對話又令 Jeff 跳回與漆哥的對話中。

「Johnny 條友成日吹水啦!我們家有一個 Whatsapp group。條友晚晚都貼張相上來話自己開酒飲。佢飲到幾多大家頭先有眼睇啦,邊可能睌晚開酒吖?」

「其實你有冇諗過同 Johnny 一齊合作呢?話哂佢都是一個酒商。」

「難㗎。我們的餐廳賣的酒不嬲都唔貴。因為我地都想同顧客一齊分享飲酒嘅樂趣。例如 wine by glass 咁,一般一杯的收費已經差不多是一支的來貨價,但我地餐廳就平得多了,有時叫 3 杯我便開一支新的。但是 Johnny 賣給我的價太貴了。當我街客咁。」

想著想著,火車已駛近 Dijon 市,一個以芥末聞名的城市,亦是布垠地酒金丘區(Cote d'Or)的起點城市。

與此同時,在 Gare du Lyon 火車站,另一列 TGV 列車也在高速運行。車上的兩位探員仍在努力不懈的硏究著 Jeff 留下的信和他們各人的會面紀錄。

「有一點奇怪的是,他們三兄妹都對 Jim 不太了解似的。」Joe 說。

Stephen:「對啊!他們只是知道 Jim 是管家,其他好像一概不知。甚至乎 Jim 炒燶酒花也不知道。」

「不過幸好我們知道要向那一個方向進發。」

「那也得靠互聯網的方便,起碼我們可以追蹤到 Jeff 的行蹤。」




沒有留言:

張貼留言