2.8.15

酒、味、疑雲 (二十六)

二 十 六 · 閒 話

「進去。」


一扇大門澎一聲的把 Jeff 和 Wilson 關了在一個偌大的房間。

「哈哈,估唔到最後居然會係咁。」 Jeff 在這暗暗的房間跟 Wilson 說。


「今次唔知點收科了。」Wilson 回應著。


「有乜點?佢一定會向你 D 仔女發出正式的勒索信。唔係佢真係唔知點收科。」Jeff 笑了一下說。


「也是的。我們唯有等一下吧!」


「對,可能兩位神探一陣間會找到我們呢!」Jeff 說。


Wilson 點了點頭,跟著說:「橫掂有時間,不如開枝酒飲下啦!」


「我實話好!多謝先!」Jeff 奸笑著說:「呢度有乜好野先?」


「我堂堂一個資深收藏家,有咩會冇吖!」Wilson 笑笑的說。

 
「我地不如重溫下果次同 Peter Gor 飲果枝 1999 Vosne Romanee 1er Cros Parantoux?我早兩天在前面轉彎的那排酒架上看到。」


「好呀!你去攞酒,我去攞杯。」


兩人熟練的在這個禁錮著他們的地方走了一會,便把酒和杯子拿來,並優閒的品嚐著這傳世的佳釀。


Jeff 笑說:「諗返都幾好笑。你攪單咁野。兜兜轉轉又返反來,
而且仲係綁匪送你返屋企。計落佢都對你唔錯,鎖你喺個酒窖度,仲捉埋我呢個酒友同你飲。」

Wilson 微笑一下,便說:「也是的。鎖返我入我個酒窖入面都算係咁。
可能我平時對佢不薄吧,呢度只是有點涼吧了。」呷了一口酒後,Wilson 便說:「唔知佢要幾多贖金呢?」

「你 D 仔女識攪了。佢地都幾十歳人啦!你唔好當佢地仲係細路至得㗎!
咪搞到自己成個怪獸家長咁。佢地大家好唔好傾丶合唔合作到,呢 D 野佢地識處理啦!你要佢地跟著你舖果條路行,咁只係代表你當佢地係財産,冇當佢係人。路,還是等他們自己行吧!」

看著杯中紅紅的酒,Wilson 淡淡的說:「你說的也是,他們也應懂得處理。
再在市場上磨練一下,他們應該找到他們的出路的。」

「或者兩位神探搵到我地,到時贖金都慳返。」Jeff 說:「希望佢地明白我留低的提示啦!」

此時,酒窖的門打開了。一個中年人進來了。

「你來飲返杯吧,我也很久沒有跟你飲酒了。」Wilson 並沒有任何惶恐不安,而且還一邊說著,一邊倒了一杯酒,
並遞上去給他的管家-Jim。

「來,我們談談吧。」Wilson 說。

Jim 拿了酒杯,在酒窖的枱旁坐了下來。他喝了一口之後,
便帶些驚訝的說:「好酒啊!」之後更拿出他的手機拍攝酒瓶。

「點呀!使唔使比埋段 Tasting Note 你 Post 上網呀?我有時都唔明點解 D 人在網上出個貼講自己飲左咩酒,但個 Tasting Note 就 Copy 人地的。咁究竟出貼果個係咪冇飲到?定還是佢把口係乜都試唔到,
要抄人地?」Jeff 寸嘴的說。

Jim 怒視了 Jeff 一下,但也想不到如何辯駁。

「為什麼你要這樣做呢?」Wilson 問。

「都是酒花累事吧!」Jim 說。「早年見市場上炒賣酒花熾熱,我咪順勢買了點,
開始時見有點錢賺,而且有些朋友說他們也有興趣,我咪叫佢地比錢我,等我幫佢地買。」

Jeff 一路搖頭,並微笑的聽著。

「跟著呢?」Wilson 斟著酒問。

「之後我找到了一間近年成立的公司,他有足夠的貨給我買,
那我便跟他們買了,點知原來他們無實貨的,之後仲執埋,咁我咪蝕哂囉!而家仲差很多錢比返人。我已經將我的藏酒當雜貨咁賣,籌返 D 錢比人,但仍差很多。」

當 Jim 剛剛說完⋯⋯

砰!

酒窖的門開了⋯⋯

沒有留言:

張貼留言